Avocadopasta

Som kanske den sista finlandssvenska bloggaren någonsin har jag äntligen gjort Gullichsens avocadopasta för första gången!!! Har ätit den en gång i Bryssel, så helt tappad är jag inte (fast nog ganska). 

Och alltså himmel så gott det blev! Litelite limestarkt kanske, men just nu vill jag bara ha syrlig mat och dryck så det gjorde inte mig något! Mums mums mums


Etiketter:

Vill också: Avocadopasta

lördag 1 mars 2014

Avocadopasta

Som kanske den sista finlandssvenska bloggaren någonsin har jag äntligen gjort Gullichsens avocadopasta för första gången!!! Har ätit den en gång i Bryssel, så helt tappad är jag inte (fast nog ganska). 

Och alltså himmel så gott det blev! Litelite limestarkt kanske, men just nu vill jag bara ha syrlig mat och dryck så det gjorde inte mig något! Mums mums mums


Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida