Mera musik åt folket!

Jag älskar att hitta nya röster! Men då de inte är nya för världen känner jag lite VARFÖR har jag inte träffat dig förr Ellie?!

Så om ni är fler som missat denna typ. Lyssna lyssna! I love it.

Blir att forska mer i hennes musik. Andra skivan kommer denna låt från.

Etiketter:

Vill också: Mera musik åt folket!

onsdag 21 november 2012

Mera musik åt folket!

Jag älskar att hitta nya röster! Men då de inte är nya för världen känner jag lite VARFÖR har jag inte träffat dig förr Ellie?!

Så om ni är fler som missat denna typ. Lyssna lyssna! I love it.

Blir att forska mer i hennes musik. Andra skivan kommer denna låt från.

Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan 22 november, 2012 , Blogger Lilla Mia sa...

Vilket sammanträffande! Jag upptäckte henne i helgen och har nu typ spelat sönder Anything could happen, sååå bra!! :)

 
Klockan 23 november, 2012 , Blogger Evis sa...

Haha! :) Mycket trevligt!!!

 
Klockan 23 november, 2012 , Blogger Helena sa...

Tack!!!

 
Klockan 24 november, 2012 , Blogger Evis sa...

Så fin röst!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida